loading...
مجله اینترنتی ایرانی
هیئت تحریریه مجله بازدید : 124 1396/06/19 نظرات (0)

وب سایت چگانه - یکی از بزرگترین چالش ها برای کار کردن در بخش فروش یا به عنوان فروشنده، مردم هستند. چه در رستوران کار کنید، چه در فروشگاه، به زودی مشتریان و ارباب رجوع های عصبانی و ناراضی روبرو خواهید شد. اما نگران نباشید، راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید اوضاع را کنترل کنید و مشتریان ناراضی را مدیریت کنید. در این مطلب قصد درایم در مورد این راهکارها و حفظ آرامش در این شرایط صحبت کنیم.

هیئت تحریریه مجله بازدید : 133 1396/06/19 نظرات (0)
وب سایت مدیرسبز: اگر قبلا یا همین الان کسب‌وکاری داشته باشید، می‌دانید که به دست آوردن مشتری چه چالش بزرگی است. این کار از لحاظ تئوری آسان است، اما در عمل؟ خیر، کار سختی است. شانس هیچ نقشی در موفقیت بازاریابی و فروش شما ندارد. تنها راهی که دارید این است که ایده‌های خلاقانه‌ای را در استراتژی‌های بازاریابی خود بگنجانید.
  
وب‌سایت برسام: مهارت در سر و کله زدن با اعداد می تواند برای راه اندازی یک کسب و کار پر سود بسیار مفید باشد حسابداری و امور مالیاتی با ۱۸.۴٪ سود بالاترین جایگاه را در لیست پر سود ترین کسب و کار هاست. پس از آن مشاوره ی املاک با ۱۵.۳٪ ، وکالت با ۱۴.۵٪ و مطب های پزشکی با ۱۳٪ در این لیست قرار دارند. یک سرویس مجموعه تحلیلگر مالی که حاشیه ی سود بیش از ۱۶۰۰۰ کسب و کار کوچک را (که درآمدشان کمتر از ۱۰ میلیون دلار است) در ماه های سپتامبر ۲۰۱۴ تا آگست ۲۰۱۴ بررسی کرده است. میانگین سود این کسب و کار ها در این زمان ۷.۲٪ بوده است.
 
وب‌سایت شنبه - پریا هاشمی: جذب سرمایه‌گذار، اعم از اینکه سرمایه‌دار باشد یا سرمایه‌گذار، به‌خصوص برای یک استارت‌آپ کار ساده‌ای نیست. سرمایه‌گذاران معمولا به دنبال ایده‌هایی هستند که دنیا را متحول کنند. تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ وقت و حوصله می‌خواهد. با این حال شما می‌توانید با آماده‌سازی، برنامه‌ریزی، استراتژی و جستجوی مناسب سرمایه‌گذاران را به سوی یک کسب‌وکار کوچک جذب کنید. قدم اول برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار استارت‌آپ موفق، پیدا کردن یک سرمایه‌گذار است.
  
وب‌سایت آی بازاریابی - مائده همت: امروزه زمان آن رسیده است که کمی در مورد نحوه استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباطی یک برند یا شرکت با مردم از طریق اینگونه کانال‌های ارتباطی صحبت کنیم. آیا تا به حال توجه کرده‌اید مردم چگونه از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند یا حتی در چه حوزه‌هایی این شبکه‌ها را به کار نمی‌گیرند؟ شما به عنوان صاحب یک کسب و کار آیا تا به حال به استفاده از فیلم‌های ویدیویی یا تبلیغات در این شبکه‌ها فکر کرده اید؟
 
برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: شروع یک کسب و کار برای افرادی که قلب ضعیفی دارند، مناسب نیست. این کار، پر استرس است و نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد. از این گذشته، در حین این پروسه ممکن است تجربیات حرفه ای و شخصی مختلفی را تجربه کنید که تا قبل از این هرگز آنها را تجربه نکرده بودید.
  

وب‌سایت پنجره خلاقیت: اقتصاد، بیکاری، تعطیلی شرکت ها، افرادی که خانه هایشان را از دست می دهند – سال گذشته باعث شد که بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به شرکت ها بی اعتماد شوند. فقدان اعتماد مشتریان نیازمند تبلیغاتی مستقیم و صادقانه است تا بتوان امنیت محیط بازار را از نو برقرار کرد. شاید بیش از هر زمان دیگری، در سال جدید از عبارات و کلماتی استفاده کنید که یا باعث فروش محصولاتتان می شوند یا باعث می گردند که مشتریانتان را از دست بدهید.
 

وبسایت مدیر سبز: وقتی صحبت از کسب‌وکار به میان می‌آید، حضور آنلاین قدرتمند اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. می‌توانید به شکل‌های گوناگونی برای کسب‌وکارتان نشانی تجاری ایجاد کنید اما ویدیو محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده و مردم مایلند که محتوایشان را از طریق ویدیو عرضه کنند. بازاریابی ویدیویی موضوع کارآمدی است که می‌توانید آن را به استراتژی ساخت نشان تجاری‌تان بیفزایید و با تعداد زیادی از مردم ارتباط برقرار کنید.
 

وب سایت آی بازاریابی - مائده همت: چگونه مشتری یابی می‌کنید؟ این یک سوال ساده است و تعداد خیلی کمی از شرکت‌هایی که می‌شناسیم، پاسخ قطعی برای این سوال دارند. اغلب شرکت‌ها، هیچ فرآیندی برای مشتری یابی، از پیدا کردن سرنخ‌های بازاریابی تا فروش ندارند و اگر هم فرآیندی دارند، یک فرآیند دستی و ناکارآمد است. در ادامه ده گام اساسی که در فرآیند مشتری یابی یا به اصطلاح لید جنریشن باید طی کنید، آورده شده است.
  
وبسایت آی بازاریابی - مائده همت: مهم نیست محصول شما چقدر خوب است و یا کارکنان شما چه استعدادها و مهارت‌هایی دارند. آن چیزی که مشتریان شما بیش از هر چیزی به یاد دارند، تعامل مستقیم آن‌ها با شرکت شما است. بنابراین توجه اساسی به بهبود خدمات به مشتری از مهم‌ترین وظایف یک شرکت به حساب می‌آید.
 
وب سایت آی بازاریابی: هر زمان که تکنولوژی یا برنامه‌ی جدیدی شکل می‌گیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.در حال حاضر، این تکنولوژی "ویدیو” است که به خاطر بازگشت سرمایه‌ی زیادش مورد توجه بازاریابان بسیاری قرار گرفته است.
 
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 6,176
  • بازدید کلی : 84,978